Vad föredrar du?

  • Blossa glögg eller någon annan sort?
    Kiviks päron och ingefära var inte dum, den rekommenderar jag!
  • Hackade eller hela nötter till glöggen?
    Ingendera - är allergisk. 
  • Adventljusstake eller adventsstjärna i fönstret?
    Jag fillar bägge, dock ej i samma fönster
    .
  • Grön mossa eller vit mossa?
    Varken eller... men grön om jag måste välja.
  • Riktig gran eller plast?
    Ingen gran alls i år, utan endast granris i en hink (men det ska vara äkta som doftar skog).
  • Lussekatter utan eller med saffran?
    En lussekatt utan saffran är väl ingen lussekatt?!
  • Lussekatter med eller utan russin?
    Se svaret ovan.
  • Jag vill läsa om julen i Vinterns goda ting eller Jul från Jeanne dárc Living?
    Gärna den senare om jag hade unnat mig ett ex av boken... och varit bättre på danska :-)
  • Julgröten äter jag helst med saftsås eller kanel/socker?
    Kanel/socker är det som gäller i min familj.
  • Firar helst julen borta eller hemma?
    Där min mormor och familj är.
  • Köttbullar eller prinskorv?
    Kall, ostekt prinskorv!
  • Vitt eller rött när jag dekorerar?
    I år kör jag på det vita temat.

Jag skickar vidare detta "antingen eller" till alla som behöver slå ihjäl lite tid ;-)




Bantarbritta säger

Jag älskar dollarstore, man kan som du säger fynda ordentligt där. :) Det gäller bara att sålla lite. ;) Härnösands dollarstore är lite stökigt bara, men nu har jag besökt Hudiks också, och den gillade jag bättre. :)



Åhh, ge mig pengar!

2008-11-09 @ 22:02:39
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: