Välkommen tillbaka!

Ja, snön är mer än välkommen. Det är så ljust och fint ute nu när snön åter är på plats. Jag gillar inte den mörka och leriga varianten av senhösten. Pang bom tycker jag att det istället ska bli vinter med massor av snö som med fördel får lägga sig på min gräsmatta och dölja lövhögen som vi "glömt" att kratta upp och forsla iväg ;-) Dagen till ära har jag inga större planer annat än att ta en tur på tu man hand med Dobby i skogen när mannen kommer hem och tar hand om Luran. Nu ska jag njuta av lite te och fortsätta att bläddra i Allt i hemmets Julspecial. Jag återkommer med några enkla pyssel ideér och inspiration till julpyntandet senare.  Se så kung Bore, se till att det snöar lite mer så jag får gå i en vit sagoskog!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: