Vilken egenskap är viktigast hos en vän?

Jag har vunnit ytterligare en tävling idag! Jag har vunnit boken "Vänskap" hos Charlotte.nu, tack så mycket för det!

Min motivering till vilken egenskap jag värdesätter mest hos en vän var denna:

"Jag skulle vilja vinna boken vänskap och ge den till Sanna. Det är en stark, omtänksam, vacker tjej - även om hon inte vet om det själv. Livet har farit fram hårt med henne, redan från barnsben har hon utstått saker som en annan inte kan föreställa sig i sin vildaste fantasi. Och nu när allt verkade ljust får hon beskedet att hennes mamma fått tillbaka sin cancer i magen. TROTS detta fortsätter hon att skriva positiva och uppmuntrande saker åt alla sina bloggvänner! Vilken människa. Önskar så att hon var min vän irl. Därför vill jag vinna boken vänskap och skicka till henne lagom till jul. För hon har den egenskap som jag värdesätter högst hos en vän - OMTÄNKSAMHET."

Så vinsten är inte min, när boken dyker upp skickar jag den direkt vidare till dig Sanna!

Vilken egenskap värdesätter ni högst hos en vän?



Sanna säger

Tack underbara Therese! Du ska bara veta vad glad du gör mig...Du är så varm och underbar, jag är så tacksam över att jag fått chansen till att fått dig som vän..

Jag tycker faktiskt att du kan komma personligen ner själv =)

Kramar om

2008-11-24 @ 20:52:25
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Bantarbritta säger

Åhhh vad du är go! :)

2008-11-24 @ 21:12:31
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Giesela säger

Hej

Vilket litet charmtroll till tjej du har HAhhahhaha

Kram Giesela

2008-11-25 @ 09:40:11
URL: http://www.realrinse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: