Coca cola

Undra vad det är i coca colan som man blir så beroende av? Koffeinet? Såg på "Du är vad du äter " igår kväll, och kvinnan där var beroende av coca cola ligth och hon hade grymma abstinensbesvär när hon var tvungen att sluta... Blev lite avskräckt när jag började räkna på hur många liter jag själv sörplar i mig i veckan, så nu är det officiellt - jag ska sluta dricka Coca cola ligth. När den här flaskan är slut... ;-)




Kia säger

skratt Jag med var colaberoende. Då på vanlig cola! Men hör och häpna! Jag har inte druckit en droppe vanlig cola på snart 5 veckor. Och bara pyttelite cola light! Jag är kvitt mitt STORA colaberoende! :) Kan jag kan du! Absolut! Kram

2008-10-03 @ 20:56:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Vendela säger

Klart du ska unna dig ett glas vin ;-)



Ha en riktigt trevlig, mysig helg ;-) - och kul att du hittade till min blogg :-)

2008-10-03 @ 21:05:03
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: