Dagens Lura

Dagens Lura - blir istället dagens Luror! För här kommer en serie bilder på en målmedveten och bestämd ung dam... Måste brås på sin mamma ;-)


Foto: Privat

  
Ser mamma mig?  Skynda, snabbare!  Snart framme...


Foto: Privat

Målmedveten som bara den! Vad hade hon då siktet inställt på? Jo, sladden till datorn... Men mamma hann före!



Sanna säger

Nu retas du =) Men så söt hon var i kläderna.. =)

Igår var jag och handlade bamse kläder på linex åt Anthon. De hade fått in så fina kläder med bamse nu.

Så blev man åter pank. =)

Kram och ha en riktigt trevlig helg nu med go tjejen din...

2008-10-17 @ 14:41:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Vendela säger

Sicken sötnos du har ;-) Min tjej är 4 år nu; men jag minns när hon var i den där åldern, hon var verkligen PÅ ALLT HELA TIDEN :-D

2008-10-17 @ 15:22:38
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Faster A säger

Ja hon är söt som socker =) TREVLIG HELG!!

2008-10-17 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: