Desperata husfruar...

Jag har följt serien sedan begynnelsen den började starkt, men jag tyckte allt att den befunnit sig i en svacka - men snacka om nytändning. Jag skrattade gott när man fick se fem år "senare", så nu är jag fast igen! Luran och mannen sover sött och jag ska följa deras exempel så man orkar ner på BVC i morgon för mätning och vägning. En date med Angelica och Oliver är inbokad på fiket efteråt :-) Trevligt! Men nu kudden nästa - god natt!





Linda N säger

Ja visst är dagarna fulltecknade men å andra sidan så har jag inget eller väldigt väldigt litet socialtumgänge nu förtiden. Ja förutom familjen då. Man hinner inte vara överallt. Längtar tills vi byggt klart och det blir vinter då kan man kanske börja leva igen ;)

2008-10-22 @ 00:11:22
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: