Det var fan på tiden!

Det knackade just på dörren och där stod en rundlagd man i sina bästa år med kepsen lätt på svaj. Han var som guda sänd... som jag längtat efter denna man... trånat! Jag kunde inte få nog av åsynen av härligheten som stod på min bro. Tro nu inte att jag gått och blivit knäpp och börjat ragga på DHL-bud när mannen är borta, utan det är naturligtvis paketen som han levererade som jag längtat efter och som jag nu är så nöjd över att de står på bron. MEN att det skulle ta hela 5 månader att få hem min beställning från HALENS är USELT. Jag var faktiskt lite sugen att låta allt gå tillbaka igen... Vad det är i paketen? Det vet ni som följt min blogg sedan starten, för jag har bloggat om denna beställning  tidigare :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: