En broderad kudde...

... vill jag vinna! Jag tävlar hos Atelje annorlunda om dessa fina vinster:





Sanna säger

Hej! Ja det kan man verkligen säga =) Vad kul!! Inredning är verkligen roligt, önskade bara att man kunde lägga lika mycket pengar på det nu. =( Pluggar och ha familj, så får man lägga mycket åt sidan. Vad kul att du ska åka till England, de landet älskar jag. Ska du på semester dit?

2008-10-02 @ 10:05:05
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Eva säger

Ja, verkligen Dorotea i ett nötskal. men men, huvudsaken är att alla mina "nära" har fått höra det utav mig istället för någon ute på byn.. Vi valde ju att berätta för rätt så många IFALL det skulle gå fel den här gången också, eftersom jag vet att man behöver stöd då.. haha, ja, du är rolig du:P trodde ingen kunde ta rubriken löpeld på fel sätt. men jag hade tydligen fel;P.

2008-10-02 @ 11:33:32
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: