En tur runt byn...

...har jag tagit med Vickan. Det är bra med grannar som drar med en ut - det tackar jag för! :-) Förutom lite frisk luft och lite bättre flås så hann vi även in på Blomster för att se om det fanns några zink krukor till mina enar. Krukorna är för tillfället under utredning, jag ska titta förbi i morgon och se vad de skakat fram ur gömmorna. Jag "råkade" dessutom bli kär i en uppsättning fina snöflingekrukor och en snögubbe som förhoppningsvis flyttar in på Sockenvägen lagom till advent...





Vickan säger

Tack själv, trevligt me sällskap :)

2008-10-20 @ 11:47:02
Marianne säger

Ja goa grannar är guld värda! Har två toppen tjejer som jag ränner byn runt med nästan dagligen :)

2008-10-20 @ 20:04:18
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: