Fika...

...gjorde vi också i Lördags. Och då hade jag med mig kameran så jag tänkte bjuda på några av de foton jag tog :-)


Foto: Privat

Martina matar Isak!


Foto: Privat

Jenny & ie med Luran i famnen.


Foto: Privat

Emma med go Isak.


Foto: Privat

Det ska börjas i tid - sötungar! ♥

Susanne och Camilla var också med och fikade, men fastnade inte på något kort. På kvällen anslöt sig dessutom Victoria, Elin och Eva. Som sagt - trevligt var det!



Marianne säger

Va mysigt ni ser ut att ha haft det!! :)

2008-10-06 @ 08:01:04
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Nina H säger

Låter som ni haft en kanon dag och kväll. Goda vänner förgyller verkligen livet. Ha en bra dag hos kusin E :)

2008-10-06 @ 08:29:41
Emma M säger

Tack själv vännen! :) Det där måste vi snart göra om igen! Det är tur man har så goa vänner. ;) Ha en forts bra dag! Kram hela dan

2008-10-06 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: