Gissa pysslet!

Jag tänkte slå till och pyssla idag. Jag har haft en idé en längre tid på att göra en sak... Men jag vet ej om jag får till det. Den stora frågan för tillfället är om tavlan är värdefull? Tänk om mitt Myrorna fynd visar sig vara gjort av en känd konstnär och är värt en massa pengar? Och så går jag och förstör tavlan...


Foto: Privat

Förutom tavlan så ligger det en hög med gamla väderbitna och rostiga klädnypor som jag tänkte använda bara de torkat (de har blivit blöta/fuktiga av snön som faller ute). Vit färg ska också fram samt penslar och svarta kalligrafi pennor... 

Vad tror ni jag tänker tillverka?




Erika säger

tror ju att du kommer at göra en "veckotavla", alltså en klädnypa för varje dag...eller nå´t! är himla nyfiken på vad du hittar på iaf! :)Kram

2008-10-04 @ 09:23:53
Bantarbritta säger

Sant så sant, jag har ju turen att ha en hund som har det omvända problemet, hon har svårt att lägga på sig. Nu har jag fått henne i någorlunda bra hull så jag är så glad att hon inte är så fruktansvärt mager längre. :)

Det enda jag gjort i godisväg själv till henne är torkad blodpudding faktiskt, det luktade satan i huset flera dar efter. :D



2008-10-04 @ 09:34:40
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Bantarbritta säger

Hahah, nu är du lite för snäll, men det spelar ingen roll hur sushin ser ut, för det är så himla mumsigt ändå! :D

Har ni ingen sushibar där du bor? :( Ni får göra egen! :D Det är rätt trevligt att göra tillsammans med vänner.

Jag är väldigt nyfiken på ditt pyssel... :D

2008-10-04 @ 10:07:19
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Faster A säger

Ingen ide?! Väntar men spänning på resutatet=)

2008-10-04 @ 15:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: