Jul, jul... strålande jul!

Ni får ursäkta, jag vet att det inte ens varit Halloween än, men jag har en så hiskelig advent/jul längtan... Och jag kan inte låta bli att surfa runt lite och inspireras. Jag har en längre tid velat ha en glaskupa som man kan lägga olika fina saker i (som man därmed slipper damma!). Och här hittade jag ytterligare ett användingsområde - det vill säga att fylla den med olika julkulor. Ett annat billigt tips, men samtidigt charmigt och snyggt är att spraya/måla olika sorters kottar i silver, guld eller varför inte låta dem vara naturella? Vackert blickfång kan man därmed få för en billig peng.


Foto: Better Homes and Garden


Foto: Better Homes and Garden

En annan favorit hos mig är Cult Design, som i fjol bland annat hade detta i sitt sortiment:


Foto: Cult Design

I år kommer Cult Design till butik v. 41-42. För er som bor på "vishan" som jag, föreslår jag att ni besöker Mias Online om ni är shopping sugna, för de har massor av Cult nyheter! (och uppdaterar webbshoppen med julnyheterna när de kommer).




Denna mugg från More of Scandinavia finns också att köpa via Mias Online, ett set med 2 st kostar 270 kr... lite för dyrt för mig, men visst var den fin? De finns även i svart och vitt om man skulle vilja ha en mindre "julig" färg.



Vendela säger

Å jag blir bara mer och mer förälskad i Cult design!!! Så jäkla snygga produkter!

2008-10-09 @ 21:47:27
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Sanna säger

Åhh Cult design tillhör verkligen mina favoriter!!

Living hade 50% rea på det härom dagen, gissa om jag blev glad.

2008-10-09 @ 22:19:05
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: