Skogsgrönt + Les = Sant?!

Ja, vad tycker ni som brukar ramla in här, är bloggen mer "Les" nu? Jag tyckte en skogsgrön blogg var passande med tanke på mitt intresse för skog... Jag är ju "skogstokig" både till yrket och till humör ;-) Funkar typsnittet, eller blir det jobbigt att läsa? Kom gärna med ris och ros, och när ni lix är i gång och tycker så kan ni ju alltid tycka till om innehållet i bloggen också, tips på sådant jag kanske ska skriva mer eller mindre om? Sedan är det ju en annan sak om jag följer råden, för det är ju MIN blogg, så jag får skriva om vad jag vill ;-P Ha, ha... Nej, nu ska jag göra kväll (Luran sover redan och mannen har åkt och lastat upp lastbilen inför morgondagen). Själv ska jag bara "ställ" inför morgondagens jakt, för att sedan slö titta på lite TV, och drömma om stor ox´n...



Fortsatt trevlig kväll! Och för er som tittar in först i morgon bitti - hoppas ni får en bra start på veckan!



Malla säger

Jag tycker att du gjort din blogg hur fin som helst! den passar verkligen dej! =) Din stil helt klart. Hoppas att det går bra på jakten imorrn så kanske vi ses något till veckan! Sov så gott.

2008-10-12 @ 21:58:05
Marianne säger

Färgen är jättefin, kanske lite tomt, skulle va roligt med nått mer... Men Less is more, iof så det är väl hur man tycker...

Innehållet är ju som du redan vet väldigt trevligt :) Gillar inredning och bebisinlägg mest! Lycka till med älgarna.

Kram kram

2008-10-13 @ 07:33:23
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Sanna säger

Bloogen blev jätte fin om jag inte redan har skrivit det. Tack för det du skrev. Har inte kunnat läsa och skriva på ett tag. Hoppas att allt är bra med dig? Jo jag fick en rejäl träningsvärk =)men det var faktiskt skönt. Då oroar jag mig mer för bodypumpen på onsdag. För det brukar vara värre med den.

Ha en underbar dag vännen....

2008-10-13 @ 15:17:20
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: