Detaljer som jag vill vinna!

Jag älskar detaljer, design och inredning och kan absolut inte låta bli att tävla när jag "snubblar" över sådana här fina tävlingar! Den första tävlingen jag tänker tipsa om är Vitt, Zink och Silver som lottar ut massor av charmiga priser (se bild nedan) som jag så gärna skulle vilja lägga vantarna på!





Och hos Vita hjärtan kan man precis som namnet antyder vinna just ett vitt hjärta! Hon lottar ut tre stycken (se bild nedan). Ni kannske minns att jag försökte mig på att sy hjärtan för ett tag sedan... Men dom blev uppriktigt sagt inget vidare, så jag skulle bli hjärtans glad om jag istället vann ett hjärta i denna tävlingen!





Och hos Nästet - ett hem att trivas i kan man vinna en läcker grytlapp (se nedan). Hade man en sådan kanske det blir lite roligare att stå vid grytorna?





På temat kök, så håller även Designtjejen en tävling. Hos henne kan man vinna ett vackert durkslag då hon samarbetar med Casual Living - no place like home som säljer durkslag från Gerbera (som bland annat Leila Lindholm brukar använda i sina program).





Nu håller vi tummarna, för vinner inte jag så kanske just DU vinner?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: