Wrom, wrom!

Så har jag och Luran raggat till Ström och varit en snabbis på Dollars. Som tur var hade de både tvättservetter och hundben :-) Det var det viktigaste. Men även gravljus, en röd marimekko kopia av en skål på fot (tänkte ha den till jul), en uppsättning plast vovvar till Luran (nu har hon en egen kennel), barngalge med drake, roliga servetter, scarfs till Dobby och lite annat smått och gott hann landa i min kundvagn innan jag passerade kassan.

Granngården var en besvikelse, men jag fick med mig 4 st skogsljung i alla fall. Pilkorgarna som de annonserat om så stort hade de inte hema... Sedan Ö-bua för att kolla ett tenn armband till en vän, men tyvärr så fanns det inget som passade :-( Däremot fanns det doftpåsar (de kan man aldrig få för många av!). Och sist men inte minst så slank vi in på Helens kläder och köpte lite tuffa baby kläder till en liten Oliver som vi hoppas att få komma och hälsa på å det snaraste.


Foto: Privat

Så var vi på väg jag och Luran, men hon var inget vidare sällskap då hon somnade redan i Fågelsta...


Foto: Privat

Luran brukar inte gilla Dollars, men idag kom jag på lösningen - en förpackning hundben löste allt! Den gnagde hon på i godan ro hela tiden vi handlade. Hoppas hon vill dela med sig med "storebror" sedan bara ;-)


Foto: Privat

Man blir trött av att handla, så i bilen slet hon av sig socken i ren ilska, sedan dunade hon in och sov hela vägen hem. Min sötfis! ♥



Johannes Schander säger

Kul att du gillar heddern! :) Jag fotograferar till nästan aldrig natur. Det händer väl men det är inget jag brinner för så ingen expert på det. Använd google och ställ din fråga där. Kan funka ju! :P



Vad har du för kamera?

2008-10-02 @ 14:22:19
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: