Älgjakt!

I morgon börjar så äntligen "mitt" lag att jaga - som jag längtat! Har just kollat väderutsikterna och det verkar lovande, varken regn eller blåst. Jag ska "ställ" i kväll, ta fram kängor, kläder, ryggsäck, licens, jaktkort, radion (oops, fan, glömt att ladda den i vanlig ordning, måste göra det bums!), skjutkäpp, matsäck, se till så bilen är tankad m.m. Minns ni natten innan julafton och er födelsedag som barn? Så är känslan natten före älgjaktens första dag :-) Så alla älgar där ute - passa er! I morgon är jag farlig...







Ninuz säger

Hoppas du får panga ner en älg nu så ni får massa gott kött i frysen!

2008-09-12 @ 13:46:09
erika säger

...å jag önskar dig en riktig jävla skitjakt! :)

2008-09-12 @ 15:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: