Äntligen helg!

Kring sjusnåret kom mannen hem efter att ha fullbordat sin arbetsvecka, så nu har familjen äntligen "helg"! Bror och Carol tittade förbi på middag, och efter att de åkt tog vi oss en tur upp till Ormsjön och hälsade på svärmor och svärfar samt Gafselegänget. Trevligt som alltid. De bjöd på vin och varma mackor. Jag tog det förstnämnda och mannen det sistnämnda ;-). Men Luran var en tröttis så vi åkte hem så hon skulle få krypa till sängs, och jag tror att jag och mannen ska följa hennes exempel strax. Kan konstatera att jag är innerligt glad att jag hittat mig en karl som jag vill bli gammal med...






Carol säger

Haha så söta ni är när ni blir gamla! ;-9

Ha en bra dag!!!

Kram Kram

2008-09-27 @ 08:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: