Dags att blåsa ut ljuset...

Det blir en tidig kväll även ikväll. Man blir så härligt trött av att vara ute i friska luften en hel dag, speciellt när man inte är van det i vanliga fall. Dessutom har jag fortfarande inte plöjt igenom hela Allt i hemmet, snacka om att suga på karamellen och dra ut på det goda! Nepp, tror jag drar ur kabeln ur datorn och blåser ut ljuset och traskar upp med mannen och Luran till sängen. Så trevlig kväll på er som kan och orkar uggla vidare!






Emma Modin säger

Jag hade så tur så jag fick filma två älgar i lördags under jakten. Vi gick med hunden så den skällde under tiden. Dom två rackarna smög förbi jag och bror och stannade upp och kollade in oss länge innan dom gick ut på en myr... knappt 10 meter i från oss var dom så man ska kanske bli en naturfilmare! ;) Tyvärr så har dom skjutit fullt så vi lät dom gå men det är ju precis att man ska få såna lägen då, det är precis som älgarna känner på sig det! :) Kram hela dan vännen!

2008-09-15 @ 20:08:48
idah säger

Jag står mycket för eukanuba jsut nu, endast för att min kusin har det och rekomenderar det ;D nä men har även sett att dom flesta collie kennlar jag sett kör med något av dom så får väl se va uppfödarn ha och ta de:P

2008-09-15 @ 20:45:19
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: