DHW

Nu har jag precis skalat en mandarin, spillt upp ett stort glas coca cola ligth, och är således redo för en TV-kväll. Men först ska jag försöka sova ner min speedade bus bäbis, för annars torde det inte vara lönt att försöka se något på burken... Tror det blir DHW bara Luran lugnar sig lite.  Ska ni se DHW nu när det drar igång igen?







Ninuz säger

Har nyss ätit två mandariner. Mums. Dhw är ett måste! Har fått läsk förbud av läkaren idag. Gråter men de vet vi ju alla att de är onyttigt. Tydligen ännu mer ohälsosamt för en bebis. Vet inte hur jag ska klara mig utan coca cola :( å foglossningar har jag tydligen, varav mina smärtor. Å sjukskriven på halvtid ända fram till december. Ha en trevlig kväll. Kram

2008-09-30 @ 21:32:24
Eva säger

Jag har också nyss skalat mig en mandarin, eller 6 för att vara mer exakt:P Och intagit soffläge för att titta på det absolut bästa programet genom tiderna! Desperata hemmafruar:) har alla DVD boxar! och förväntar mig att få ännu en i julklapp;)

2008-09-30 @ 21:37:48
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: