En god bok...

...passar bra en dag som denna. Tror jag ska börja med Mons Kallentofts Midvinterblod  (jag har även hans senaste Sommardöden). Någon som läst dessa? Alltid lite jobbigt att börja med en ny författare, en som man inte "känner" - men förhoppningsvis blir man fast och får en ny "kompis" i bokhyllan :-)






Jenny säger

ja som tidigare nämnt så verkar vi ha samma boksmak. Jag har läst den första boken, midvinterblod. Jag började med att läsa "recensions-citaten" som stod på framsidan. Typ: "Släng stig larsson i väggen det är mons som gäller.." Det fick ju mig att tro att boken skulle gå i samma stuk som Stickans deckare - FEL! Men för det är det ingen dålig bok, den är faktiskt bra. MEN tro inte på citatet, det förstörde lite.

2008-09-12 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: