God morgon!

Åh, trodde jag skulle få sovmorgon... Men Luran ville annorlunda så nu har vi redan varit uppe någon timme. Positivt är iaf att jag känner mig mindre förkyld idag, så jag hoppas jag slipper förkylningen denna gång. Det är dock mysigt att sitta i soffan, dricka te, se morgon TV, blogga och se på Luran som är mätt och belåten efter en portion äppelgröt och som roar sig själv på ett täcke på golvet...


Foto: Privat

Luran vaknade med ett leende på läpparna, modern däremot vaknade med ett extremt risigt hår och grus i ögonen - skönt att Luran inte bryr sig!  :-)



Kia säger

Visst är det konstigt? Elina vaknar oxå alltid med ett leende på sina läppar. Men mamman i huset hade gjort vad som helst för en sovmorgon. Kram

2008-09-18 @ 08:54:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: