Likisar...

Vi har varit hos våra goda granar och ätit middag i kväll, trevligt som alltid - vad tur att just vi är grannar! :-) Luran och Bellan var dessutom likisar i sina pyjamaser i kväll:


Foto: Privat


Foto: Privat


Foto: Privat

Visst har Bellan fina naglar?!


Foto: Privat

Alla söt ungar samlade ♥


Foto: Privat

Bellan gillar att hålla Luran :-)


Foto: Privat

Mannen och Bellan myser! Men Bellan hade mest myror i brallan och ville busa... men till slut var alla barnen trötta, och så även vi vuxna (dock inte C som ammar) efter något vinglas... så vi begav oss hem för att se min stora kärlek, det är en skön film. Får se om man somnar sedan eller om man måste räkna dessa:



God natt!


Åh, förresten, lyckas någon knäcka ljuden på Läckbergs sida, hör av er för att rädda mitt och Jennys psyke - jag går iaf bet! Men ska ge det ett nytt försök i morgon, för jag vill så gärna käka en fyrarätters supé med hummer...




Faster A säger

Vilka mode riktiga tjejer=) Sov gott!! Kramar från oss i gafs

2008-09-05 @ 22:05:59
Linda säger

Totalt omöjligt. Vissa hör man juh men två st är helt omöjliga. Kan nog inte hjälpa dig...

2008-09-06 @ 08:42:06
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: