Lite pyssel...

... har jag hunnit med på eftermiddagen. Efter ett besök på blomsteraffären hade jag med mig lite "pjuller" hem, plättar på tråd i en vit kruka, ett sia får och två vita vaser samt rosor fick följa med hem idag.


Foto: Privat

Frågan är bara hur länge den där blomman kommer att leva...


De som känner mig vet att jag har alla får hemma ;-) Det finns ett i nästan alla rum i vårt hus.


De två små vita vaserna jag köpte passade perfekt på listerna i vårat sovrum, en ros i varje blev lagomt tycker jag.



Lite pyssel har det också blivit, jag har skrivit ut kortet på fyra generationer som mamma och mormor ska få, och så skrev jag ut ett själv med som passade perfekt i en av mina fina ramar från miljögården!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: