Morgon pigg Lura!

Skulle försöka se Poirot i går kväll, men skamligt nog somnade jag... Totaldäckade innan kl 21.00 - det är hårt att vara småbarnsmor :-) Men å andra sidan var det rätt nice eftersom Luran vaknade kring femsnåret i morse, men med lite välling så somnade vi om till sju som tur var. Så nu borde min sömndos vara tillgodosedd för ett tag iaf. Här är det lite små kallt så jag måste nog hasa ned i källaren och göra upp en eld så vi får någon värme och varmvatten.


Foto: Privat

Undra just vad vi ska ta oss för idag? Hum... tänk om man skulle våga sig på att plocka svamp, finns ju hur mycket som hellst  för tillfället. Men jag är rätt feg, törs mig ju vanligtvis bara på gula kantareller och trattisar... Får ta och äta frukost och se fyrans morgon TV, där skulle de visst tala svamp, alltid kan man lära sig nått.
Plockar ni svamp?



Kia säger

Nä, plockar inte svamp. Av den enkla sanningen att jag inte gillar svamp! ;)

Fortsatt trevlig dag! :) Kram

2008-09-02 @ 08:34:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
erika säger

Har ju vart sugen på å lära mig det där med samp....men sen hörde jag att kvinnan i Göteborg som blev svampförgiftad dog, så ska jag nog inte bege mig ut i år ialla fall....borde nog gå en kurs först :)

2008-09-02 @ 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: