Nått fuffens...

...försigår i min kropp. Nu spökar ryggen igen, och en sådan här:

har bosatt sig i min mage. Jag brukar alltid ha haft turen att vara oförskämt pigg, så jag gnäller säkert lite i onödan. Men det är sådana här dagar man inser hur lyckligt lottad man är. Det är så många som ständigt går omkring med kronisk värk i rygg, nacke, knän osv eller har andra sjukdomar och problem, men som ändå lyckas hålla humöret uppe - fantastiskt! 

Dagen ser ut att bli otroligt fin, så det blir en tur med vovven innan jag fortsätter tvättandet. Annars är inget särskilt inplanerat och det finns inga "måsten". Skönt! Man ska inte gå ut för hårt så här i början av veckan ;-) He, he...




Erika säger

usch, det där lät inge roligt! Hoppas att du kryar på dig! kram

2008-09-29 @ 09:56:00
Kia säger

Du såg ju så pigg och hurtig ut när vi snabbsågs utanför dagis. Skönt med morgonpromenad. Jag tog rundan runt järnvägsgatan innan jag och Elina for hem. Har just slängt i mej en banan. Glömde totalt att fika imorse. Det fick jag igen när jag skulle gå sen. Fy så hungrig jag var...

Kram

2008-09-29 @ 10:13:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: