Nu rör det på sig...

Efter drygt tre månader så kom då äntligen mitt väggord från My first room... Inte var det mycket för världen, jag kunde ha använt pengarna på bättre sätt om man säger så. Men det blir nog fint när det väl kommer upp på väggen - ni får se sedan när jag får tummen ur och sätter upp det. Dessutom har jag, efter att Erika tipsat om det, kontaktat IP för en lackning av dörrarna i hallen. Smart lösning då ingen av dem är i standard storlek. Skulle vi bytt och köpt nya skulle vi måsta riva karmarna och slå upp alternativt bygga igen. Och stå och måla dem själva vill jag verkligen inte! Det kommer att räcka med att måla taket + listern i hallen är jag rädd. Ett vitt elementskydd är också kirrat, perfekt! Nu behöver vi inte vara oroliga att Luran ska skalla sig i DET elementet i alla fall...




Erika säger

Schysst....då måste man ju komma å inspektera sen då dörrarna är fixade! :)Blir ju aldrig bra om man gör sån´t själv, så lika bra å leja bort det!

2008-09-29 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: