Ny badad...

... är Luran, och nu sover hon sött. Tror vi ska följa hennes exempel ganska snart mannen och jag, för han ska upp och jobba vid två i natt och det blir en tidig morgon för mig och Luran om vi ska hinna "installera" henne hos mormor innan jag drar vidare i min röda fara och gör skogen osäker. På tal om röda faran, idag vägrade den starta! Typiskt. Det blir alltid, och då menar jag ALLTID, problem med älgjaktsbilen när det är jaktsäsong. Jag har "dödat" två bilar tidigare, och den här verkar inte riktigt frisk heller... så håll tummarna att den håller ihop veckan ut! Men gubbarna hade skapligt roligt åt mig och bilen idag - de sa att det är tradition att mina bilar krånglar... Får se om avgassystemet sitter kvar ;-) Nej, nu ropar sängen och min olästa Allt i hemmet, återkommer i morgon med rapport!



Brum, brum! Jag i röda faran :-)





Faster A säger

Hihi jag lees det är inte lätt=) Lycka till i morgon=) kram

2008-09-14 @ 20:40:41
Carol säger

Det där ser mer ut som 360. haha.. :-)

God natt!!

2008-09-14 @ 21:21:32
Ninuz säger

Du damen, läste att Mossvikenfruar ska bli en film. Den måste man ju se :) Hoppas det gått bra att jaga idag och att S har de bra hos mommen :)

2008-09-15 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: