On our way...

Det blev en rätt tidig morgon i morse, jag skulle hinna få mat i magen och Luran skulle fixas i ordning för en dag hos mormor, dessutom skulle Dobby rastas innan vi åkte.


Foto: Privat

Luran satte i sig en hel skål med gröt, men tackade minsann inte nej till ett rån efteråt... Och det var bra, då hann jag fika och fixa mitt, innan det var dax att packa bilen full med mina jaktar saker och Lurans grejor.


Foto: Privat

Så var bilen lastad och vi var äntligen på väg till Byn till mamma... Och jag kan meddela att dagen förflutit perfekt, mormor och Luran har haft en toppen dag. Mat och sömn har funkat över förväntan, och jag har inte utövat telefonterror för att höra hur det går... Jag ringde bara en endaste gång för att kolla läget! ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: