Ooops!

Hum, ställde mig på vågen glad å positiv då jag inbillat mig att jag lever sunt (försöker hålla mig borta från godis och annat sötslisk), men fick en skräckupplevelse... Måste nog ta och packa min älgjaktsmatsäck lite sundare i oktober Ha, ha :-)




Bea säger

Ja, hellre jag än barnen! Hoppas bara jag inte smittar nu... =((

Ska verkligen ta vara på denna dag, även om man är krasslig, man mår nog bara bra av lite frisk luft! =)

Ser att du har lite kött att ta hand om...jag får det rolig görat imorgon...Men skönt när det är klart och frysen är full!

Ska gå in på byn en sväng snart, kolla in det nya på blomstern!

Ha en bra dag!

KRAM

2008-09-20 @ 08:55:15
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Faster A säger

hi hi=) inte lätt!!

2008-09-20 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: