Oskyldigt dömd

Maria Wern, främmande fågel, var ingen större hit enligt mig (men det kan bero på att jag lider av sömnbrist och sängen lockade mer). Så nu sätter jag mitt hopp till serien Oskyldigt dömd, där Mikael Persbrandt gör en av huvudrollerna. Serien börjar nästa onsdag och består av 12 fristående avsnitt - perfekt! Då gör det inget om man skulle råka missa ett eller ett par avsnitt. Det är lite mysigt att ha en serie eller ett "måste" program att följa på TV. Men sedan vi fick Luran så har TV tittandet minskat drastiskt, iaf på kvällstid. Dagtid står TV:n alltid på...


Foto: TV4

Jag tänker inte missa Persbrandt och Oskyldigt dömd - vilken är DIN måste serie eller program i höst?



Ewa säger

Jag missar inte gärna de desperata hemma fruarna, och diverse inredningsprogram brukar jag också ratta in! Precis som du antar jag ;-)

2008-09-17 @ 18:34:39
Nina Holmlund säger

Dom desperata fruarna får man inte missa. Och Greys anatomy är ett måste. Längtar tills dom börjar sändas igen :)

2008-09-17 @ 19:18:16
Therese säger

DHW rattar även jag in, men tycker allt att den blivit segare och segare för varje säsong...

2008-09-17 @ 20:49:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: