Prins på besök!


Foto: Privat


Foto: Privat


Foto: Privat



Emma säger

Jag är en aning seg på att svara på kommentarerna :)



Men wow, vilken häftigt mellannamn Svea har. Har aldrig hört det förut men man kan verkligen hitta en guldgruva med namn om man går några generationer bak. Min mormor hade en "gammel-faster" från stenåldern som hette Isola (som är en ö någonstans), något jag gärna vill ha som mellannamn om jag skulle få en tjej till. Isola heter dessutom ett av kent album, och jag är ju världens kent-fan ;) Hehe



Hon är gudomligt söt Svea, vilka ögon!! Kramis!

2008-09-29 @ 13:43:56
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Erika säger

Duu, dom där dörrarna...jag skulle ha lämnat in dom på lackning hos IP`S å sen bytt handtag/lås bara..

2008-09-29 @ 13:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: