Själv...

...blir jag i kväll för mannen åker till jaktkojan med E för att vara på plats tidigt i morgonbitti när de ska jaga, men jag tror nog att det är en kväll med E och öl som lockar ;-). Ska ta å pussa på honom och skicka iväg honom om en liten stund.




Sedan ska jag hoppa i duschen och därefter funderar jag på att ta mig ett vinglas, känns som om jag är värd det idag :-) Vad roar ni er med denna fredagkväll?



Faster A säger

Tänkte ringa till dig och prata om en sak=)

2008-09-19 @ 18:11:48
Eva säger

själv roar jag mig med ett glas coca-cola:)

Och tvn då förståss!

mannen i huset han roar sig med öldrickning nere hos Glenn.. fast han egentligen borde vara hemma och roa sig med att göra färdigt på övervåningen:P

2008-09-19 @ 18:47:00
URL: http://evatuss.zoomin.se
Bea säger

Oki...tror ju att vi ska ta släp, kanske vi kan köpa den åt dig? =) Vi far ner på onsdag el torsdag.

Ja, hallen har jag velat göra länge nu, men vi har ju tagit det viktigaste eftersom hela tiden. Tänk om man kunde mer än så här, tapetsera t ex är jag rent sagt värdelös på!! =/ hihi.

Ha en riktigt bra fredags kväll, jag och tjejerna ska mysa bara Jennifer kommer in från grannen... ;)

2008-09-19 @ 19:01:32
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: