Vinterbröllop!

Åh, så skoj! Jag har fått äran att vara med och planera ett vinterbröllop! Temat blir snö och snöflingor, färgerna är vitt och silver. Vidare hålls bröllopet utomhus, med en stor sprakande eld... Fatta så stämningsfullt. Därefter följer en bröllopsfest med god mat och dryck som jag (och några till) visst också skulle få ha ett finger med i ;-). Så här ska surfas bröllopssajter för att få inspiration till brudbuketten, dukning och inbjudningskort - gissa om jag är överlycklig att få vara med och planera! Och jag är så glad för de lyckliga tu ♥. Ska bli kul att se gästernas min när bröllopsinbjudan dimper ned - "klädsel": varmt, gärna skoteroveroll + medtag gärna egen skoter Hi, hi...


© Miranda



Eva säger

Åh vad mysigt med ett vinterbröllop:) Har själv en dröm att få gifta mig på vintern.. men då får jag nog byta karl, för M vill inte gifta sig:/.. jaja.. drömma kan man ju alltid göra:)

2008-09-19 @ 21:29:18
Kia säger

Låter underbart tycker jag! :)

2008-09-19 @ 22:03:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
elin säger

vet ska gifta sig? :P

2008-09-20 @ 10:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: