Mer tävlingar!


Tävla hos Grus & Änglastoft





Jag är med och tävlar om en jumpsuit i frotté
av märket kik kid från Busfröt i FiaOfSweden´s blogg.
Tävla HÄR! Du med! Avslutas 15/4.



 
Tävla hos bubbelrummet





Tävla hos Lindas vita lantliv



Anonym säger

Hur go får man vara... Tack det värmer verkligen..

Hoppas du får en fin fortsatt dag på jobbet..



Kramar om

2009-04-03 @ 13:56:12
Carola säger

hej tjejen..



mycket jag missat här på bara 1 dag:)..ska kkolla igenom allt fint..



Betalar in i helgen till dig...sen blir det baka av nästa veckan.

Trevlig helg nu tjejen

2009-04-03 @ 13:57:59
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Tekla Maräng säger

Tack snälla för era kramar och önskningar om tillfrisknande det värmer verkligen. Jodå mina tjejer är så snälla när jag är sjuk, dom sover brevid mig och smyger ut på balkongen tillsammans med mig. Det enda är ju det dåliga samvetet att man inte orkar någonstans med dom, men som tur är så bor ju lill matte hemma!!!

Vet inte vad det är med mig i år för jag brukar sällan vara sjuk (förutom min pollenallergi som inte är att leka med)och nu har jag snart haft feber i en vecka, så det lutar åt att gå till farbror doktorn och säga aha.

Kram till er alla tre:)

2009-04-03 @ 14:25:49
URL: http://teklamrng.blogspot.com/
Malin säger

Hej hej vännen!



Hoppas att det gått bra på ditt nya arbete i veckan!

Har nog allt tänkt på dej!

Sen måste jag titta förbi och hämta mina leveranser. Längtar ju! ;) Om ni är hemma i helgen, kanske jag kan dyka upp en sväng fast jag är en invalid typ i vila för tillfället.



Stora kramar!

2009-04-03 @ 15:38:04
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Livet i byn säger

Jösses så många tävlingar :0) Jag vinner aldrig nåt, kanske för att jag är så dålig på att delta. Får nog skylla mig själv!!



Har en utamaning åt dig på min blogg om du vill och orkar...



~Livet i byn

2009-04-03 @ 18:49:02
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: