God morgon!



Eller är det en sådan där morgon då man hellst vill hoppa från bron?! På fotot ovan är den bron som reklamfilmen för Gevalia är inspelad (det var ett par år sedan den visades), och jag kan meddela att jag aldrig skulle hoppa bungyjump därifrån. Inte för alla pengar i världen - jag är nämligen sjukt höjdrädd!!!

Hur var då vår morgon? Jo, här är vi redan vakna sedan ett bra tag, och natten har väl inte direkt varit en sådan som man vaknar utvilad ifrån. Luran har sovit oroligt och varit hostig och rosslig i bröstet. Vid tretiden fick hon komma till vår säng för lite nässpray då hon även var tätt i näsan, men hon har ingen feber och nu är det full fart törs jag lova! Så vi hoppas det inte blir värre.

Själv ska jag koka mig en kopp te och mysa framför barnprogrammen som rullar nu på morgonen, får se om Luran vill göra mig sällskap...

Ha en fortsatt trevlig söndag ni som tittar in!

KRAM

Therese & Luran


♥♥♥

Glöm inte att gissa hur många påskhönor/tuppar/kycklingar vi har här hemma
i Lurans lilla påsktävling. I potten ligger en Glad Påsk bräda med fågel.
Tävlar gör ni här.
 
Vinnaren koras om 5 timmar!



Lovisa säger

Ha en bra söndag ni med !!

2009-04-05 @ 08:30:15
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Petra säger

Oj då stackars Luran. Hosta e aldrig kul.

Nej fy att hoppa från den bron, inte för alla pengar i världen här heller. E oxå höjdrädd.

Hur gick de med Lurans lördags godis? Hur reagerade hon? Nyfiken?! hihi



Ja jo natten blev ok. Mkt i huvudet, de har inte riktigt hängt med känns de som. Men nu e ju allt fixat. Ska bli så härligt att bli omkramad av honom ikväll! LÄngtar så.



Ja o imorgon kommer min älskade dotter! Jag hoppas oxå hon e piggare. Men de får vi hålla tummarna för att hon e.



Stora kramar & hoppas ni får en FIN söndag

2009-04-05 @ 11:10:30
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Sanna säger

En sak till gemensamt jag är så sjukligt rädd för höjder... Fast som du själv skriver varför bli förvånadlängre.. =)

2009-04-05 @ 13:18:18
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: