Hjärtligt



Jag hittade en ljusstake som var som gjord för mig på Blomster igår. Hjärtan har jag svårt att motstå, så denna plåtljusstake i hjärtform var liksom given. Den går att "fylla" med saker vilket gör den mångsidig och lätt att vaiera efter säsong och högtider. Godis, stenar, kottar och blommor är exempel på vad man kan fylla den med. Och gör man som jag - fyller den med stenar, vatten och ett par ranukler och ett blad från en murgröna så är den rätt brandsäker om man skulle råka glömma den. Perfek!

Och på tal om hjärtan, i dag har jag haft ett hjärtligt roligt besök av goa Lovisa! Det var så kul att få träffa någon som man "kännt" i ett halvår genom en blogg. Hon var precis så go och trevlig som jag hade föreställt mig! Jag hoppas verkligen att vi kan planera in en fika på Kronan i Åsele någon helg närmare sommaren - för jag hade kunnat surra med den människan huuuuur länge som hellst! (Stackars Edvin, han hann nog bli lite less innan ni åkte vidare, förlåt! Hi,hi)

Tack för titten!

Och vet ni vad? Lurans blogg är "veckans blogg" hos Mamma Carola!
Kul! :-)


Ut och njut av solen nu...

KRAM



Lovisa säger

Ja du det var verkligen trevlig .. Vi surrade ju som om vi hade kännt varandra i åratal !!!

Himla kul gillar när man hittar nya vänner !!! Å i gillar ju så mycket som är lika oxå !!! Hoppas lilla Luran kryar på sig för hon såg inte pigg ut alls !!

2009-04-11 @ 09:57:24
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Lovisa säger

Jätte fin !!!

2009-04-11 @ 10:00:21
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: