Livsglädje



Jag har haft förmånen att få göra en lite annorlunda bräda idag, med texten JOY OF LIVING - livsglädje. Extra kul då det är ett ord som jag starkt förknippar med beställaren! :-) Frågan är bara om hon vill ha en bräda med stora versaler, eller en med "vanligt" tryck? Jag testade stora versaler och blev själv stormförtjust! Så vill hon istället att jag trycker en ny (vilket går jätte bra då jag ännu inte satt fast fjärilen) med de "vanliga" stämplarna modell mindre behåller jag mer än gärna denna själv då budskapet är så underbart!

Och kom ihåg, du är varken "besvärlig" eller "krånglig" om du vill ha ett annat utförande!!! Det är bara kul att exprimentera - och jag vill endast ha nöjda kunder!

Och på tal om nöjda, så är det just vad jag hoppas nya ägarna till brädan "Home is where the cookies are" och skylten Välkommen!/Ute med hunden! också blir.

♥ ♥ ♥

Vill du köpa en handgjord budskapsbräda, receptbräda eller skylt som jag gjort?
(Priserna varierar mellan 100-150 kr + ev. frakt)

För frågor och eventuell beställning kontakta mig i sådana fall per e-post:
[email protected] 

Exempel på olika utföranden av recept- och budskapsbrädor samt skyltar hittar ni om ni letar lite i kategorin "Pyssel" samt kategorin "Made by seLes" i bloggens vänstra spalt.



carola säger

brädan kom idag, fick hedersplatsen med bullisarna:)

Ska sätta ut kort i kväll + betalar dig i kväll..har mer att betala så jag tar dig då..



Elsa bor tvärs över gatan:), matte har varit utomlands 2 v så då har hon varit här..

gått hem nu:), skönt...

kramisar

2009-04-07 @ 14:57:04
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Jenny säger

Vilken energi du måste ha. :) Jobba hemma jobba på jobbet. :)



Vet inte om jag tackade för namnförslagen? De var mycket bra iaf och jag såg att du verkligen ansträngt dig när du skickade iväg en massa namn till mig. Tack för det! :) Vilja är nog inte så tokigt.

2009-04-07 @ 16:12:31
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Jenny, Åsele säger

Hejsan!

Den blev JÄTTEBRA tillsammans med min bästaste kokbok, Leilas A piece of cake.. Tack!!! Kommer nog med nån fler beställning vid senare tillfälle!!!



kram

2009-04-07 @ 19:23:01
Eva säger

Ååååå vad FIN!!!

Love it!!!



Mailar dej nu...

Synd att jag inte ska ner och fira påsken med mamsen, då hade jag kommit och hämtat den "live" :)



STOR KRAM från Eva

2009-04-07 @ 20:29:07
URL: http://cloudberrie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: