Marimekko


Jag är med och tävlar om en snygg Marimekkoväska från Butiken FÖRR
Tävlingen avslutas den 30:e april.



Lovisa säger

Härligt med Rosa hihi !!!



Det kommer att passa honom bra !! Heppni känner sig jätte mallig ddet märks att hon liksom får ett jobb !!

Ja jag köpte min i Åsele på Axbergs !!!

Men det beror ju på hur man ska använda den det där är ju en som är ovadderad vilket kan lätt skava om man skulle ut på långa färder eller lastar i för tungt ..

Men ska man bara ha på vanliga promenader så duger dom bra !!

Annars tror jag att i börjes tingsryd katalog så finns dom oxå !!! Den katalogen finns på internet oxå !!!

2009-04-17 @ 17:45:28
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: