OA PIP - 5 Luror av 5 möjliga!

Jag har redan tidigare tipsat om OA PIP i detta inlägg, men måste ännu en gång flagga för OA PIP som är Madeleine Grips egna märke som hon säljer i sin webbshop. Hennes dregellappar är outstanding!

Som ni vet dreglar Luran för jämnan, och vi har prövat diverse olika dregellappar sedan hon var nyfödd (först eftersom hon kräktes så mycket när jag ammade henne och sedan för att hon dreglar på grund av tänder som vill upp). OA PIP:s dreglisar slår samtliga av dessa med hästlängder!!! Luran blir aldrig blöt rakt igenom med dessa, och skulle hon mot förmodan bli det någon gång så är det värmande fleace på undersidan. Perfekt!

Dessutom är det snygga, ni hittar alltifrån retroinspirerade dreglisar till dreglisar som är prickiga al á Green Gate eller med broderade älgar. Jag är så glad att jag hittat OA PIP! Luran har nu 10 st dreglisar därifrån, det hänger med andra ord ständigt en unik OA PIP runt hennes hals!





För er med små barn som kräks, eller med lite större barn som dreglar kan jag varmt rekommendera OA PIP, som för tillfället har ett erbjudande med 3 dregellappar för 100 kr. Kvinnan bakom företaget är dessutom gudomlig att ha att göra med. Så snart er betalning är inne får ni en blixtsnabb leverans, det kallar jag service!

OA PIP får fem Luror av fem möjliga i betyg!










PEtra säger

Hej!

Älskade vännen min!

Så söta dregellappar! Ursöta men jag tror nog att lillan hade protesterat om jag tryckt på henne sådana hi hi hi



Tack för att du bryr dig om mig och att du har skrivit till Mikael. Du er för underbar vännen min.

Du betyder mkt för mig.

De ska du veta.

Nu sover lillan. Jag råkade osså somna idag. Hmm inget bra.

Men nu ska vi allt mysa bara vi två!

Fortfarande ingen förbättring hos Luran?



Kramar i massor

2009-04-07 @ 19:58:13
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: