Viktigt




Jag fick en utmaning av Tekla Maräng att visa vad som fanns i mapp nr 4, bild nr 4.
Då jag "städat" datorn och lagt alla foton på USB har jag endast en mapp under
mina bilder så det fick bli den, och foto nr 4 visade sig vara det ni ser ovan.
Ett viktigt kort! ;-)

En rostig vikt på ett kilo - undra just om det var ödets ironi, eller en vink
från ovan
om att jag bör börja tänka just på kilona så jag inte slutar 30+ även
denna graviditet?!

Julmust och juleskum (skumtomtar) är ingen ultimat diet
om man tänker på onödiga kilon kan jag meddela...



* * *


Tävlingstips:



Diana har i samarbete med Ellis Corner en tävling
där man kan vinna en Maileg nisse eller nissa,
och då jag desperat, förtvivlans, hjärtegärna vill ha en
nissa eller nisse så är jag givetvis med i även denna tävling.


* * *


Ödets j-vla ironi, eller vad är detta?!
Mannen ringde nyss och berättade att hans axeloperation är
INSTÄLLD!!!

Va? Jo, läkaren har gått och brutit armen.
Vi som skämtade om det igår, då mannen är en riktig
olycksfågel. Men inte kunde vi väl tro att så också skulle
vara fallet på RIKTIGT. Det var visst för bra för att vara sant :-(

Skulle inte förvåna mig om han får nästa tid lagom tills
Fröet är beräknat att göra entré...




caroline säger

Hehe komiskt men jag tror inte det är en vink ändå, bara ni mår bra så :)

2009-12-11 @ 14:18:06
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Bus säger

Ja vad ska man säga? Osis, vilken j-kla otur för det skulle ju ha varit bra att få det gjort innan lill* kommer. Kram till er

2009-12-11 @ 14:25:55
Erika säger

vilket jäkla oflyt ni har med mannens axel!! Hoppas han hinner få en tid innan fröet vill titta ut...ellerr så kanske fröet kommer på att det vill titta ut just när han ligger på op-bordet??



Hoppas ni får en mysig helg!!



2009-12-11 @ 15:19:02
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Jenni säger

Det lät bara för komiskt det att läkaren brutit armen!!!

Verkligen otur, får hoppas att han hinner operera axeln snart ändå, jobbigt då man ställt in sig också :-/



Hoppas ni får en fin helg ändå och har det riktigt mysigt i Ö-vik!

Kram kram

2009-12-11 @ 15:47:09
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: