Sista dagen - tack för i år!




Idag är det sista dagen för Luran på förskolan för i år,
så i morse hade hon med sig en liten present till sina tre fröknar
som gör världens bästa jobb!!

Luran älskar verkligen sina fröknar, och som förälder
känns det toppen att hämta/lämna henne när man ser
hur bra hon trivs på sin förskola.






Det är absolut inget storslaget, mest en liten gest om att vi verkligen
uppskattar
det jobb fröknarna gör varje dag, vecka ut och in, året runt.

Och är man ett sådant busfrö som Luran är skadar det nog inte
att vara lite extra snäll så här sista dagen på årets vistelse.

Men jag är ytterst tveksam att en liten tomte, karameller och en lott
får fröknarna att helt glömma Lurans upptåg... Simskole buset glöms nog
inte i första taget *fniss*

Vi får helt enkelt hålla tummarna att de skrapar fram en fin
vinst som "julbonus"!

Och även en stor VARM KRAM till fröknarna på de övriga avdelningarna,
Luran är och härjar där nästan lika mycket som på sin egen ;-)

Ni gör alla ett kanonjobb!!!

TACK för i år, vi ses 2010!





lolla säger

morning

så snällt det är att visa sin uppskattning...

och jag som jobbar med en massa barn vet att det är så kul att få en liten uppskattning då och då hur än liten den är...lurans julpaket var juh jättemysigt att få.

Ja jag kan än idag skartta åt lurans vatten bus

kramar lolla

2009-12-18 @ 08:07:11
URL: http://lollashus.blogg.se/
cecce säger

Vilken fin gest! Jag jobbar ju i vanliga fall som lärare och vet hur mycket lite uppskattning betyder. Vi som jobbar som komunalanställda är inte så bortskämda med sådant!



Blev först lite rädd när jag läste överskriften.

Tack för i år...näe..tänkte jag. Ska hon sluta skriva här på bloggen:-)DET hade varit riktigt tråkigt!! Sen förstod jag när jag läste och andades ut!!



Haha..ja, chokladaskarna ligger risigt till. Mycket risigt. Fast så länge de inte är öppnade går det ganska bra. Men sen!!!



Ha en fin fredag!!!

Kramar

2009-12-18 @ 08:24:22
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Christina säger

Jag lovar dig att man blir så glad som dagisfröken att få uppskattning, bara att få höra orden att man gör ett bra jobb. Får man sedan en julklapp så är det en bonus.

2009-12-18 @ 08:44:51
Nadja säger

Fast simskola får hon ju gärna ha igen, Enzo tyckte det var skitroligt:)



Träffade din lilla Lura imorse när jag lämnade Enzo.. Ja, vi träffar henne varje morgon iofs.. Hon kommer alltid och hälsar på när jag ska klä av Enzo ytterkläderna och Enzo blir så glad när han ser henne.. Undrar vad de har för hemligheter tillsammans egentligen:P

2009-12-18 @ 09:31:13
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Johanna säger

Dom blir säkert jätteglada för det! :)

2009-12-18 @ 09:44:02
URL: http://skuggis.blogg.se/
Nina säger

Va gulligt av er. Den presenten lär bli väldigt uppskattad. Ja de är kallt som fan idag med. Så jag blev miro vakt igen. Och stackarn äter ingenting. Börjar ju bli orolig att de är nått fel på han! Ja de blir nog till å virka mer mormors rutor idag då man lix ändå inte kan vara ute! Kramar till dig

2009-12-18 @ 09:57:59
URL: http://ninuz.blogg.se/
Nadja säger

Ja, det är nog Enzo hon menat;).. De två skulle nästan ha varit på samma avdelning, men de verkar ju springa över till varandra lite titt som tätt iaf:) Enzo hade då promenerat in till Bofinken igår för att hälsa på:)Han blir verkligen jätteglad när han får se Luran på morgonen, pekar på henne och vill ner på golvet på en gång:)



Tack så mycket, det känns toppenbra:) Vet inte om jag ens kommit ihåg att gratulera er till nr2, så jag passar på att göra det nu:) Vad roligt att det verkar bli så många barn nästa år!:) Kram

2009-12-18 @ 10:58:29
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
vintageretroprinsessa säger

så fint :)

tänkte på dokumentären ullared då ja såg tomten :)



en tant söger det där är ingen tomte man ska se ögona på dem :)

fnissar :)



Alltid fint att ge bort saker :)



kärlek till er

2009-12-19 @ 00:58:49
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: