Bloggbaciller

Så har dessa bloggbaciller hittat även till mig. De har bland annat härjat runt i Dalarna, Sälen, Högland, Ulriksfors, Sundsvall tidigare och nu har de som sagt också hittat till mig på Sockenvägen. När jag sväljer så känns det som om jag har taggtråd i halsen, och någon temp vågar jag inte ta. För så länge jag faktiskt inte med säkerhet vet om jag har feber, är jag ju inte SÅ sjuk. Men mitt tillstånd kan summeras med att jag både ser ut och känner mig som en riktig rugguggla, eller om ni hellre vill ett träsktroll (men då säger vissa elaka tungor genast, då är det ju ingen större skillnad mot normaltillståndet - men jag lovar att så är fallet! Och då förstår även de hur illa det är).

Denna dag kommer således att gå ut på att kurera (och tycka synd om) mig själv, samt roa Luran som än så länge inte visar tecken på att bacillerna invarderat även henne (tack och lov!).

Detta hade varit en perfekt dag för att sno ihop ett par långpannekakor, men då skulle jag behöva ta mig upp på någon affär för att bunkra ingredienser. Det  skulle i sin tur innebära att jag först och främst måste skotta fram bilen, sedan faktiskt visa mig bland folk, och sist men inte minst göra kakorna... Så jag passar - varför göra något idag som jag lika gärna kan göra i morgon?! ;-)





camilla säger

Ha ha ha, känn dig som en rugguggla du för det har det då inte stått i min blogg att jag gör skratt

(fast jag ser iof ut som en sån, men det kan man inte rå för)

Trist att du inte känner dig på topp men du får ta dig en riktig kurdag eller två så kanske det blir bättre.

Fotokurs får du nog gå med nån annan för jag är en superamatör med en halvtaskig kamera, men jag gillar naturbilder så ibland hittar jag på en och annan sådan. Må så gott,krya på dig och kram

2009-02-09 @ 11:49:15
URL: http://ulriksfors
Sanna säger

Oj hoppas du mår bättre nu.. Anthon är sjuk forfarande. Men Mattias får lov till att vara hemma nu.

Skickar massor av kärlek till dig

2009-02-09 @ 17:48:21
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: