Dagens Lura


Foto: Privat

Idag har Luran verkligen varit ett busfrö med stort B. Här tog jag henne på bar gärning efter att hon länsat Årestruten med "Tycker om dig" tryfflar... Det var choklad ÖVERALLT kan jag meddela - barn är verkligen rara! :-)

På tal om barn så hade jag äran att rycka ut som barnvakt till grannen en liten stund. Isak sov dock hela tiden, så han var en enkel match. Och Isabelle hann bara fika och börja se på Ice Age innan pappa Tom dök upp. Men vi ses ju i morgon då vi ska fira mamma Camilla!

Ett par glada överraskningar har jag/vi också fått idag. Med posten kom nämligen ytterligare en födelsedagspresent till Luran från Fanny med familj. Det var en jätte söt kjol och tröja med "fem myror är fler än fyra elefanter motiv". TACK! Och när jag kollade mailen hade jag ett trevligt mail från Berthas Ekofashion där jag vunnit första pris - denna coola väska gjord i återvunnen seglarduk, jisses sådan tur jag har säger jag bara! Och på tal om tur, mamma/mormor var förbi efter jobbet med en mängd presenter till Luran i form av kläder för inom och utomhusbruk och prinsessiga sängkläder. Och även jag hade tur då jag fick det jag beställt från ellos, handdukar och badrumsmatta samt rosa prickiga kakburkar - du är bäst mamma!!!

 

På eftermiddagen hann jag med en tur till Malin och Asterix, där vi även träffade Nina med sina båda söner. Sedan snabbt hem för att fixa middag innan det var dags att bege sig till Victoria för ett Aleo Vera party. Nu har jag krupit upp i soffhörnet för att se  rysaren "The Strangers", sedan blir det sängen - men om jag kan somna efter filmen är en annan fråga...



Ingela säger

Tack för dina gulliga ord i tidigare inlägg! Det värmde.

Vilken bra dag du verkar ha haft! Fina presenter och första pris i tävling... Du har flyt tjejen =)

Hoppas veckan fortsätter på det sättet..

Kram Ingela

2009-02-16 @ 20:28:14
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Sanna säger

Hihiii det var ju bra att hon åt dem, för jag har ätit upp mina =)



Jätte fina kläder tycker jag...



Kramen

2009-02-16 @ 21:05:23
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Nina H säger

Haha, så söt hon är choklad Luran =)

2009-02-16 @ 21:06:10
URL: http://ninuz.blogg.se/
Malin säger

Tack för idag vännen! Var verkligen jätte roligt att du kom och hälsade på oss en sväng och dessutom hann med att ses ikväll oxå! =) Det gillas! =) Å sötgumman där med massor av choklad i munnen ;) Det är rart med barn! Hoppas att vi ses snart igen vännen. Och hoppas att du kan somna efter filmen ikväll. Jag och Nina har sett den och visst var det lite kuslig alltid. Kram kram

2009-02-16 @ 21:35:34
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Anonym säger

Tack rara goa du. Den kunde inte ha kommit lämpligare. Jag sitter å jäklas på med tabeller som jag tydligen inte ska få till så nu är humöret inte direkt på topp.

Men en så fin utmärkelse kan ju göra vem som helst lycklig. Tack å tack! Kram till er!

2009-02-16 @ 22:12:46
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: