Death Defying Acts

Idag har jag verkligen haft en slappardag utan dess like. Mannen har tagit hand om all snöskottning så jag har inte ens kommit ur myskläderna idag om jag ska vara helt ärlig... Endast film och fika har stått på dagordningen.

Ett filmtips kan jag därför komma med idag, vi har nämligen sett Death Defying Acts (med Guy Pearce och vackra Catherine Zeta-Jones). Det var en riktigt hygglig film om den store utbrytarkungen Harry Houdini och dennes försök att bevisa/motbevisa livet bortom döden. En lite annorlunda kärleksfilm som får 4 plus av 5 möjliga.


++++


På tal om vatten och dödliga lekar - Luran tycker verkligen inte om att bada, hon klängde sig fast på pappa som en liten apunge och skrek nonstop under hela badet. Stackaren! Men nu är hon nybadad och fin. Från att ha luktat gammal fiskbulle till att faktiskt lukta bedårande Lura igen.

Nu blir det välling och sängen för vår lilla mini Houdini, sedan en stor kopp te till mig för jag tror en lömsk halsontbacill håller på att invardera min hals - det har jag varken tid eller lust med!


Trevlig kväll!



Sanna säger

Hej vännen! det låter som en underbar dag tycker jag...Skulle gärna vilja ha många sådan dagar...



Hoppas du mår lite bättre nu med magen..



Ville bara krama om dig innan jag ska sussa..



Kram

2009-02-08 @ 22:05:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: