Det blir inte bättre än vad man gör det

Så var denna dagen snart till ända - en dag som började knaggligt men som artat sig över förväntan! Till lunch dök nämligen inte bara fröken Frost upp, utan även Modinskan, Martina, Jenny och Camilla. Trevligt!

Jenny var dessutom så hygglig att hon levererade en uppsättning stämplar till mig - TACK OCH BOCK!

En promenad i det kalla vädret piggade upp på eftermiddagen. Jag och Martina tog en tur på Agas där en ny taklampa till hallen och en tavla inhandlades + ett riktigt litet fynd för 6,50 (!). Nu kliar det riktigt i fingrarna att få göra hallen helt klar. Vidare inhadlades fler muggar på Blomster, liksom en tvål som luktar kalasgott och lite annat smått och gott till Lurans födelsedag. Och på tal om födelsedag, jag var även in på Görans och beställde en Nalle Puh tårta till Luran. Det ska bli kul att se hur den blir!

Middagen bestod av pizza med grannarna och Martina, vilket gör att hela familjen ligger utslagen i paltkoma för tillfället... Nu är verkligen helgen här ;-P



Petra säger

Ha ha ha ja de ska jag göra. De blev pizza här oxå hi hi hi

2009-02-06 @ 20:11:55
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Sanna säger

Jag måste få se när den är klar =) Väntar med förväntning....Hoppas ni har haft en fin kväll och mysat.. Själv går min feber upp och ner just nu, smärtorna efter ägglossningen är fruktansvärda. Hmm måste göra något åt det =)



Fick du in kanalen, annars vet jag inte för det fungerar här...



Kramar om dig massor



Pussa Svea... Natti...

2009-02-06 @ 22:07:32
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Helena-hem ljuva hem säger

Hej! Kul att du hittat till min blogg! (-: Och kul med en till norrlänning också. Du är varmt välkommen tillbaka.

Vilken fin blogg du har förresten!! Kram Helena

2009-02-06 @ 22:27:41
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Jennie säger

svar:

Det tycker jag absolut att du skall!

Haha, jasså - det var lustigt!!

Silviakakan och morotskakan är de absolur godaste långpannekakorna! För morotskakan kan man gör i långpanna också, göra dubbelt recept i så fall bara om det är en stor panna alltså! :-)



Trevlig Helg!

// Jennie :-)

2009-02-06 @ 22:58:58
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Sanna säger

Men vännen! Har du inte lagt ut något på bloggen idag.. =) Hoppas att allt är bra med dig...



Har en liten utmaning till dig om du har lust...



Kramar om dig massor

2009-02-07 @ 17:41:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: