Det som göms i snö...

Jisses så härligt att se solen igen (jag hade nästan glömt hur den såg ut). Efter att vi åkt och storhadlat för ett tresiffrigt belopp (vilket inte enbart innebär en tom plånbok utan även ett "gratis" blöjpaket, tack ICA!), stoppade jag Luran i vagnen och tog med Dobby Do på en lite promenad i det superfina vädret. Luran somnade rätt omgående, så då begav jag mig snabbt hemmåt för att röja undan lite snö på gården. Dels där bilarna stått, dels det som rasat ner från taket. Snacka om träningspass! Men nu ser gården presentabel ut igen.

När jag stod där och skottade kom jag på att jag faktisk ska ha en skoter någonstans där ute under all snö...



Foto: Privat

Hm... den där siluetten ser bekant ut.


Foto: Privat

Mycket riktigt - ta da! Min pärla!


Foto: Privat

Arctic Cat - vad annars?!  ;-)


Foto: Privat

Men inget går upp mot min första kärlek...

Så sugen jag blev på ostmackor, O´boy och en sprakande eld plötsligt!



Faster A säger

JA Arctic Cat ska det va tur att det är nån av mina syskon/svågrar/svägerskor som fattar vad det skall vara=) kram

2009-02-10 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: