Dröm weekend i Bryssel

Innan jag träffade min man bodde jag ett halvår i Bryssel. De flesta tycker detta är en gräslig stad, men själv är jag för evigt förälskad i denna stad. Alla dess parker och mysiga caféer som jag hann upptäcka under min tid där skulle jag därför så gärna visa min man och lilla dotter. För att inte tala om shoppingen på Avenue Louise... Min tid där är en viktig del av mig som ingen här hemma tagit del av annat än via foton i ett album, min dröm är att även de ska få ta del av staden och därigenom en del av mitt liv som de annars aldrig kommer att få en inblick i. Och detta är en dröm som kan bli sann med hjälp av Airtours som tillsammans med Engla´s Showroom lottar ut en cityweekend till en lycklig vinnare den 12/2.


Foto: Airtours

Förresten så "hann" vi ju aldrig med någon bröllopsresa för drygt ett år sedan då vår lilla dotter var på antåganden, så weekenden skulle dessutom vara en lite försenad bröllopsresa ♥



S A O S . B L O G G . S E säger

Åh vad trevligt, den där tävlingen måste jag vara med i också! (^^,)

2009-02-08 @ 23:10:11
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: