Från grått till blått

Idag var planen att åka och hälsa på min älskade "mommen" på förmiddagen, men då termometern stadigt ligger över minus 20 grader har jag ingen större lust att packa med mig Luran i en bil och åka ända till mormor. Dessutom talade jag just med mormor och hon sa att vi faktiskt inte fick ut och åka i detta kalla väder om något skulle hända med bilen. Vi bestämde istället att vi skulle titta förbi på torsdag om vädret blivit mildare.

Det får istället bli lite hemma pyssel idag innan vi går över till grannen på eftermiddagen och gratulerar Camilla på hennes födelsedag! Jag tänkte bland annat ta och göra en liten mini makeover av toaletten nere idag. Den har tidigare gått i grått, men nu till våren kan det vara trevligt med lite mer färg.

Bort med den grå badrumsmattan och de grå handdukarna, liksom de grå lyktorna. Fram med den nya badrumsmattan och handdukarna i blått som jag fick av mamma igår. En nyinköpt väldoftande tvål samt lyktor i olika blå nyanser blir pricken över i:et!

Tänk så lätt det kan vara att "förvandla" ett rum (i detta fall en toalett) med textiler om man har en neutral bas!



Foto: Privat


Foto: Privat


Foto: Privat



Petra säger

Fräckt tvål? För de e väl tvål?

2009-02-17 @ 18:51:51
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: