Muggar

Jag köpte mig nya drickvänliga muggar förra veckan, de är perfekta att dricka både kaffe och te ur. När man som jag är idag, lite frusen, är det inte dumt att värma händerna kring en sådan här mugg törs jag lova! Jag har fyra stycken, men måste kanske investera i två till...


Foto: Privat

När jag försökte rensa i skåpen för att få plats för dessa muggar hittade jag dessutom två muggar som jag och mannen fick som en del i en bröllopspresent. De passar bra att ta fram på lördag då det är alla hjärtans dag, kaffet kommer nog att smaka extra gott då!


Foto: Privat




Sanna säger

Mugen överst var skit snygga, tycker verkligen att du ska göra det. För sedan kanske inte de finns när du väl vill ha dem.



Hjärtmugen blir perfekt till lördagen...

2009-02-09 @ 17:46:38
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: