Mysmorgon

I morse funderade jag starkt på att brumma till Strömsund för att shoppa lite tyg till mitt elementskydd och ett besök på Dollar Store, men efter en titt på termometern samt efter att jag röjt undan lite snö framför bron slog jag det ur hågen. Det får bli till veckan istället.

Luran behagade att vakna just innan sju i morse, och då jag sovit riktigt gott i natt så ska jag absolut inte klaga. Dagar som börjar så här tidigt brukar vi nämligen få rätt så mycket gjort. För tillfället brummar både tvätt- och diskmaskinen, och dammsugaren står riktigt och skälver i sin iver att få tryckas igång och ge dammråttorna en match! Men först ska jag och Luran (som för tillfället sitter och läser/trycker i sin bok "Djur som pruttar") ha en mysmorgon med en god frukost och massor av tända ljus och lite trevlig barnmusik som vi klappar takten till.

Hoppas även ni får en bra start på denna veckans sista arbets/skoldag!





Ps. Och ett riktigt STORT GRATTIS till Ingelas son Gustav som fyller 1 år idag, hoppas ni får en fin dag! Ds. 



Ingela säger

Tack snälla söta! Vilken härlig tårta =)

Nu ska jag hoppa i kläderna så firandet kan börja på allvar sen ;-)

Kram Ingela

2009-02-20 @ 08:36:32
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Anonym säger

Gomorron!

Jag var faktiskt iväg på dollar en sväng igår. Änglavingarna var slut men däremot hade dom fått hem såna där "tvättunnor" som finns på IKEA som man har leksaker i. Det fanns alla möjliga färger och olika sorter som tex föreställer djur. Förstår du vilka jag menar? Det är sådana som är av tyg med lock som man kan trycka ihop om man inte vill använda dom. Pris 30 kronor.

Kylan håller i sig det är en sak som är säkert. Här har vi haft över 30 grader kallt inatt men nu är det lite mildare. Helt rätt beslut av dig att inte åka ner till det här kallhålet ;)

Kram på er

2009-02-20 @ 09:25:35
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: